Pay with PayU

Serviciul ‘’15 de zile drept de retur’’ este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la agress.ro. Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos. De asemenea formularul de retur, trebuie completat cel tarziu in a 15-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 15 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.


In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.


Conditii generale pentru retur:


- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor. Certificatul de garantie emis de Depanero se regaseste in contul de client din site si nu este necesara atasarea lui.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta agress.ro.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.


Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta. De asemenea, daca produsul a fost expediat fara a se obtine in prealabil un numar de retur, sau prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de catre client.


Vedeta săptămânii

Pay with PayU